ZEISS SmartLife - Optika Polák

Optika Polák

ZEISS SmartLife

Novinka: brýlové čočky pro životní styl online a v pohybu

Chytré hodinky, chytré telefony, chytrá auta, chytré domácnosti …

chytré technologie jsou nedílnou součástí našeho každodenního života. Dodávají nám svobodu, flexibilitu a možnost být více v pohybu, než kdykoliv v minulosti – můžeme pracovat, socializovat se, hrát si a připojovat se kdekoliv jsme a kdykoliv chceme.

V Optice Polák přicházíme s novinkou – portfoliem brýlových čoček ZEISS SmartLife, které reaguje na současnou potřebu být neustále online a v pohybu. Nabízí řešení pro všechny věkové kategorie od 20ti let. Každá brýlová čočka z tohoto portfolia je vyrobena na základě vašich individuálních požadavků a zohlední i váš věk. Důvodem je fakt, že naše zrakové potřeby a výzvy se mění také s věkem. Když oko stárne, oční čočka ztrácí svoji pružnost a zornice přichází o svoji schopnost se rozšiřovat. Toto vede ke změně zrakových potřeb během života.

Součástí brýlových čoček ZEISS SmartLife je i technologie UV Protect, která zaručuje úplnou UV ochranu vašim očím a okolním tkáním.

Dopřejte si benefity, které vám přinesou brýlové čočky ZEISS SmartLife:

Pokud sledujete digitální zařízení a svět kolem vás v jednu chvíli, klade to vysoké zrakové požadavky na vaše oči.

Brýlové čočky ZEISS SmartLife berou v úvahu dynamické zrakové návyky spojené s moderním životem, také berou v úvahu zrakové potřeby podle věku – poskytnou vám celodenní ostré a pohodlné vidění, aby vyvážily váš životní styl online a v pohybu.


Zdroje:

(6) 285% experienced ease of viewing in all distances. (percentage of participants who ‘strongly agree’, ‘agree’ or ‘somewhat agree’).External consumer acceptance test on the ZEISS SmartLife Lens portfolio, n=182 study participants. Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

(7) 94% rate the quality of vision for distance tasks, 93% for intermediate and 91% for near tasks as positive. (percentage of participants who rated ‘very good’, ‘good’ or ‘quite good’). External consumer acceptance test on the ZEISS SmartLife Lens portfolio, n=182 study participants. Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

(8) External consumer acceptance test on the ZEISS SmartLife lens portfolio, n=52 study participants (percentage of participants who ‘strongly agree’, ‘agree’ or ‘somewhat agree’). Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

(9) Qualitative analyses by Technology & Innovation, ZEISS Vision Care, DE, 2019.

(10) 80% of consumers have seamless transition across all viewing zones (percentage of participants who ‘strongly agree’, ‘agree’ or ‘somewhat agree’). External consumer acceptance test on ZEISS SmartLife Progressive Lenses, n=82 study participants. Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

(11) Performance test on ZEISS SmartLife Progressive Lenses, n=17. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, University of Tuebingen, 2019.

(12) External performance test on ocular accommodation comparing spherical ZEISS Single Vision Lenses to ZEISS SmartLife Digital Lenses, n=39 study participants. Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.